بند زده

خیلی چیزا رو واقعا با هیچ پول و سرمایه ای نمیشه حل کرد.
دلی که بشکنه هر چقدرم ترمیمش کنی بازم بند زدس و جای شکستگی ها روش پیداست.
دلمون رو که زیاد شکستن
ولی خب عب نداره
ما دلی رو نشکنیم.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امین آر
۰۸ فروردین ۹۴ ، ۱۳:۴۲

امتحان

خدایا خودت شاهد بود که تو این یکی دو سال
هرچی امتحان سخت ازم گرفتی تجدید شدم
تجدید شدم ولی با نمره 9
ولی در عوض شهریورش رو با بهترین نمره پاس کردم.
امروز باز یکی از اون امتحان سخت ها در پیشه
ساعت 2 ظهر
به 2 سال پیش همین روزا که نگاه میکنم باز خودمو میبینم
این دفعه وقتشه راه درست رو انتخاب کنم.
خدا جون واسه این امتحان سخت خودمو خوب آماده کردم.
التماس دعا

***** خدا رو شکر موفقیت آمیز بود.
۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
امین آر
۰۸ فروردین ۹۴ ، ۰۱:۴۶

زمان نو شدن است

سال جدید که میاد وقتشه همه چیزو نو کنیم.
از لباس و کفش و گرد گیری شروع میشه.
و در اصل به پاک کردن قلب و روح و ذهن میرسه.
برای من دیگه سال جدید احساس نو بودن نداره
یعنی این احساس کم اهمیت شده
واسه من هر روز یه روز تازس
یه نوروز
و این هست تا وقتی امید هست.
خاطرات تلخو گردگیری کردم.
شعار ، شعار و شعار
کی گفته شعار دادن بده
شعار هارم نو کردم.
تاریکی رو دادم رفت.
هدفا مشخص
قدما بلندتر.
با خیلی ها خداحافظی کردم.
بالاخره به خوبی ها سلام کردم.
سوالا زیادن
جوابی ندارم براشون
یک دمی بیشتر مهمون دنیا نیستیم
پس آسوده میگذرونم لحظه هاشو

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
امین آر
۰۱ فروردین ۹۴ ، ۲۰:۵۱

یه مدت نیستم

سلام

یه مدت نیستم.

سعی میکنم زود برگردم.

فعلا

(;

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۱
امین آر
۰۱ فروردین ۹۴ ، ۱۸:۱۰

سال نو مبارک

سلام

سال نو رو به همه دوستای عزیزم تبریک میگم.

بهترین ها رو براتون تو سال جدید آرزو دارم.

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
امین آر
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۵۶

پایی که داشت میشکست

سلام امروز ظهر یکی از دوستان تماس گرفت که بریم فوتبال.

ما هم رفتیم و خدا رو شکر خیلی خوش گذشت.

آخه زمین چمن + نسیم بهاری + view اون محلی که ما بودیم عالی بود.

وسط بازی یه برخورد فیزیکی داشتیم که یکی از دوستان با وزن 120 کیلو افتادن روی پای چپ بنده.

رسما تا یه ربع ساعتی پام بی حس بود. فقط خدا خدا میکردم نشکسته باشه.

ولی خدا رو شکر نشکست. وگرنه تعطیلات عید خراب میشد. و یه عالمه داستان دیگه.

ساعت 3 برگشتیم خونه نهار خوردم وتا ساعت 6.30 خواب بودم.

زهرا خانم درست میگفت. ورزش آدمو خیلی سر حال میکنه. و خیلی با نشاط

دوچرخه رو آماده کردم که هر روز صبح برم دوچرخه سواری.

خدا رو شکر همه چی خوبست.

انشاالله واسه همه خوب باشه.


۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امین آر
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۰۶

یک هفته

سلام

یکی از دوستام میگفت : از یه اخلاقم خیلی خوشم میاد ؛ اینکه نمیذارم زیاد از حد به چیزی وابسته شم.

البته داستان من فرق میکنه.

به هر حال کلاسا تموم شد. همه رفتیم پیشواز عید

گرچه اصلن حس عید رو نداشتم ولی به لطف شما دوستان الان حسش اومده و منم دارم خودم رو آماده میکنم.

و اینکه خوشحالم.

کلی مهمون داریم از شهر های دیگه و شاید با مهمونا دسته جمعی رفتیم مسافرت. البته شاید...

اصن مسافرت فقط دسته جمعی...

چهارشنبه سوری هم امسال مثه پارسال برنامه ای ندارم.

برنامه ای خوبه که خودش یکهویی جور شه.
مراقب خودتون باشید.
چهارشنبه سوری خوش بگذره. (;